deletedmom2014 https://www.hizliresim.com/t0893pg https://www.hizliresim.com/2ytb0yj Çok kararsızım kızlaaaaar 🌸
DEFNE27 İkincisi hem güzel hem rahat olur bebek için ilkinin kol ve bacak kısmı lastikli rahatlk açısından ikincisi👍☺️
Sedayaym123 deletedmom2014 10 lu set yaptırmayı dusunuyorum 220 dedi ama sanki bi tek hastanede kullanacakmışım gibi geliyor gereksiz mi diye düşünüyorum sizce nasıl pahalı mı benim setin fiyatı😃
deletedmom2014 bahtnurr1 Bende retro şeyleri çok seviyorum ama kullanım acısından zor olur dediler. Yine de gönlüm onda ❤️