Merhaba 13 Ağustos’ta düşük yaptım ama kürtaj olmadan herhangi bir ilaçta kullanmadım kanama yoluyla kendi kendine düştü 7 haftalıktım kanamam bittikten sonra hiç korunmadım ve adette olmadım henüz acaba hamile kalma ihtimalim var mı eşim iki hafta sonra gidecek ve bir süre burda yok o gitmeden olsun istiyorum test yapmak istiyorum ama negafit sonucu görmekten de korkuyorum çok kararsızım böyle bir durum yaşayan var mı test yapsam hamilelik ihtimali varmıdır acaba??