honeysmom Merhabaaa 28+3 günlük hamileyimm, idrar yolu enfeksiyonum için doktor bana piyeloseptyl diye hap verdi günde 4 kez 6 saat arayla alınıyor. Daha önce kullanan var mıı ne kadar süre kullandınız, faydasi oldu mu? Bebege bir zarari yoktur degil mii 🤒
Hamisse Ben 3 defa kullandım şuan 4. Kullanışım içiniz rahat olsun benim sürekli oluyor enfeksiyonum tek fayda veren ilaç 😅 2 tane daha ilac kullandm fayda vermedi hem bu ilacın ağrı kesici etkiside var 31 haftalığız bebegimde sağlıklı bi sıkıntı yok şuanda 😊
deletedmom2014 Bende günde 3 kez kullanıyorum canım. Düne kadar sıkıntı yoktu ama ilacı içtikten sonra kusmaya başladım. Daha da içmiyorum. 15 gün oldu ilacı içeli yarın idrar tahlili vereceğim bakalım düzelme olmuş mu 🙏🏻
deletedmom2014 honeysmom evet kullandım dün artık beni cok kötü yaptı içmeyi bıraktım. Yarın zaten idrar tahlili vereceğim
Hamisse honeysmom Ben günde 3 defa kullanmıştım enfeksiyonm bi ara cok fazlaydı şuan az olduğu icin günde 1 tane 4 gün kullanıcam
herhangibirkullanici Ben oğlumda kullanmıştım yan etkisi çok oldu ama hemen geçirdi enfeksiyonumu. Baş dönmesinden mide bulantısından mahvoluyordum içince.
deletedmom2014 herhangibirkullanici Yaa size de mi öyle oldu ben dünden sonra içmeyi bıraktım daha asla içmem dedim resmen tansiyonum çıktı midem bulantı çok kustum hala sersemliğim devam ediyor 😵💫
honeysmom deletedmom2014 benimde bi sonraki randevum ta 20 sinde şuan sadece biraz bulantı yaptı bende