Sevgili annelerimiz kuzenim gedizde öğretmen ama yasadigi yerdeki doktorlar cok içine sinmedi .. merkezi bir yere gitmek istiyor uşak cok yakin bulunduğu bölgeye beğendiğiniz guzel doktorlar var mi önerebileceğiniz? Yoksa bu gidişle bebeginin cinsiyetini bile ogrenemeyecek :( bir de rica etsem fikri olmayan da bildiri atıp üstte tutabilir mi ?