Polyannaa123 Kızlar bugün kontrolüm vardı nst çekilirken bebiş hiç yerinde durmadı çeken kız baya zorlandı çekerken artık olduğu kadar dedi belki yeniden ister dedi. Nst sonucuma doktor baktin sancın var hissetmiyormusun dedi yarın gel tekrar nst cekelim dedi. Sizce sancı varmı https://www.hizliresim.com/qb1nni3
Birkuzucukbeklerken Polyannaa123 aralıklı 30larda 40larda sancı var ağrı eşiğin yüksekse hissetmiyor olabilirsin 3 4 kere sancı görünüyor
Polyannaa123 Nur06sena bende anlamadım 3 gün hastanede yattım 31 haftalikken sancım çıkmıştı sürekli nstdeydim onda dağ şeklinde çıkıp hep 60 larda cikmisti
Polyannaa123 Sibilyas06 kusura bakmayında burası birşeyleri sorabildigimiz öğrendiğimiz bir platform. Ben buradaki arkadaşlar sayesinde çok şey öğrendim. Yine hakkım olarak bir şey danışmak istedim. Siz rahatsız olduysanız girip okumayın hanfendi. Sizi zorlayan yok.
Sibilyas06 Polyannaa123 DOKTORUN SANCİN VAR DEDİYSE BURADAKİLERE SORMAYA NE GEREK ?VAR ? NE DUYMAYİ BEKLİYORSUN ACİKCASİ ÇOK MERAK ETTİM :))
darkparadise Bilmediğin danışmak istediğin şeyleri sor ama doktorun var dediğine inanmayıp buradakilerin dediğine mi inanacaksın gerçekten? Şüphen varsa doktora deseydin bi daha bakar mısınız içim rahat etmiyor diye o sana izahlı anlatırdı zaten