Aysobaciniz Nutellaaaa benimde rahmim ters, burada okumuştum engel değil dediler, yine bekleyelim burda üstte kalsın 🌺
Esrasaglik Nutellaaaa Benimde öyle canım 1 tane normal doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim bu da şuan normal bi aksilik olmazsa 🤲 Annem de aynı şekilde 3 tane normal doğum yaptı 🥰 normal doğuma engel değil yani bu durum