Ozge_ll Arkadaşlar çok karın ağrım var birde tabiri caizse afedersiniz ishal olmuşum ama bu çok farkli resmen su gibi normal mi 8 haftalığım
Mimik Yedigin bisey mi dokundi acaba… Normal degil… ihmal etme gorun doktora… Allah sifa versin canim…