ilkgozagrimhavinim Lökosit 22 çıktı. 0-5 arası olması gereken değerim. Doktor kontrolüm haftaya. Ozamana kadar ne yapmam gerek. Korkuttu beni biraz bu değer. Hamileliğimin başından beri ilk kez bu kadar yükseliyor. 30.haftadayım bu arada.
ilkgozagrimhavinim Yagmur00 doktorum daha önce 10un üzerinde olduğunda antibiyotik başlıyoruz demişti. İlk kez böyle görünce çok korktum ya. Siz nasıl düşürdünüz?
Yagmur00 ilkgozagrimhavinim ben daha ılac kullanıyorım canım ılac bitince gidip kan ıdrar wercem benım oyle oluyordu 34 falan cıkınca agırım idrarda yanma falan olamayınca yuzeysel oldugunu soyledi we tedavi ye baslamadık bu hafta gıttıgimde yuksek tı fitil antibiyotik werdı canım
ilkgozagrimhavinim Yagmur00 bende de ağrı yanma falan yok zaten değeri görünce çok şaşırdım. İnşallah sorun olmaz..
EylulHifaa Yagmur00 merhaba bende antibiyotik ve fitil kullanıyorum fakat fitil bende mide bulantısı yaptı sizde de böyle bir durum oldu mu
ilkgozagrimhavinim Hilal-95 rahatladım baya🙏🏻 benim doktorum korkutmayı seviyo sanırım. Eski doktorum pardon :)
Hilal-95 ilkgozagrimhavinim ben kendımı korkutmustum ama 600lerde felan olan kadınları görünce bende rahatladım ama tabi olmasa iyiydi beni rahatsız eden bişey yok ama ben kontrol amaclı yaptırıyorum öle gördüm
asiyeisk ilkgozagrimhavinim çok yüksek demedi fakat kültürüne baktı. Sürekli tekrar eden birşeymiş. Antibiyotik kullanıyorum yarısını bitirdim bakalım etki edecek mi ? İlk haftalarda sıkıntı yaratmaz fakat ileriki haftalar için olmaması gerekli dedi
ilkgozagrimhavinim asiyeisk evet ileriki haftalarda allah korusun erken doğuma bile sebep oluyormuş. İlk haftalarda da yaşadım ben ama 22 kadar yüksek değildi
Hilal-95 ilkgozagrimhavinim aynen insan korkuyor valla ama çok yüksekler varmış bende görünce rahatladım braz çok şükür bol bol su içiyorum okadar bide