Bulut2018 evet hem iç hem de dış dikiş atıldı ancak dışta çok yok dedi doktorum. içte olanı da sen görmezsin dedi.ilk gebelik oldugu için sanırım dikişsiz doğuran nadirdir🧐
bugün 1 hafta oldu kontrole gttiğimde dikişlerin bir kısmının zaten kaynadıgını söyledi☺️