Birdelii Hanımlar anne yanına ne tür beşik almayı düşünüyorsunuz. İlk bebeğim olduğu için bir fikrim yok. Tecrübelerinizi benimlede paylaşırmısınızzz
gbyalcin Birdelii https://ty.gl/bkfphjyruo Ben böyle bişey almayı düşünüyorum. Kullananlar genelde memnun burada bi beşik postunda gördükten sonra karar vermiştim. Bizim odamız biraz küçük olduğu için park beşik vs sıkıntı olur o yüzden bu şekilde tercih edeceğiz
Yazderyasi Birdelii e bebekten babyplus safe side aldim gayet geniş sallanabiliyor odama bunu koyacağım, bebeğin odasına da çilek mobilyadan beşik aldimm
kdkdks bende kanz markalı anne yanı beşik aldım yatağı ayarlanabilir etrafımdaki herkez onu kullandı çok memnundu
Arzuaksumom Çevremdeki annelerin yorumu ve kullanımı gördüğüm için kesinlikle sizin emzirmek için bebeği kolay alabileceğiniz bir beşik olmalı uykudan gözlerinizi zor açıp emzireceksiniz bu yüzden kolay olmalı
bahtnurr1 Birdelii ne kadar süre sonra oda yapacaksın canım veya yapmayı düşünüyorsun diyeyim. Uzun vadeli kullanışlı olsun diyosan park yatak kesinlikle ama 5-6 aylık olsun diyosan trendyolda 250-300 civarı sallanan anne yanları var rengarenk olanlar onu tercih edebilirsin
Birdelii bahtnurr1 aynen canım öyle yapmayı düşünyorum yanıma trendyoldan alıp iyisini odasına almayı düşünüyorum dediğin gibi
Zeytin20 Birdelii next2me kullandım oğluma. Çok memnun kaldım. Sonra Montessori yatağa geçti. Şimdi de onu kullanacağım 🙂
Fatma-khrmn38 Kiwi sleeper anne yanı beşik aldım ben çok fazla memnuniyet yorumları okudum bizde memnun kalırız inşallah 🥰 ayrıca ortasında ki ip sayesinde tek elinizle bile bi hamlede ikiye katlayıp istediğiniz yere taşıyabiliyorsunuz [url=https://www.hizliresim.com/1gs8qb4][img]https://i.hizliresim.com/1gs8qb4.png[/img][/url]