ayse-52 ben de 25.haftada korona geçirdim şimdi 27.haftadayım çok şükür karantinam yarın bitiyor. Size en büyük tavsiyem lütfen moralinizi bozmayı, aklınıza kötü şeyler getirip olumsuz düşünmeyin çünkü stres bağışıklığa etki ediyor. Bol su için, kivi biber gibi c vitamini bol meyveler yiyin, d vitaminini ihmal etmeyin eğer et suyuna kemik suyuna ya da tavuk suyuna çorba içebilirseniz onlar da bağışıklığı toparlıyor, onun dışında mümkün olduğunca dinlenin ama yataklara düştüm vs diye düşünüp kendinizi üzmeyin. Normal grip gözüyle bakın ancak böyle başa çıkılıyor. Bir de doktorunuzla görüşün parol içmenize izin verir muhtemelen, eğer ateş probleminiz olursa günde 3-4 taneye kadar parol içebilirsiniz bana parol çok iyi geldi kemik ağrılarımı falan geçirdi. Doktor tavsiyesi ile Coraspin gibi kan sulandırıcı hap ya da iğne kullanabilirsiniz. Çok geçmiş olsun olumsuz hiç düşünmeyin🎈