Cansusuem Kızlar doktorum normal doğum olursa eşimi alabileceğini sezaryen olursa alamayacağını söylemişti. Çok üzüldüm. Şu an doğum şeklim belli değil. Sezaryen doğumda eşi yanında olan var mı? Çok istiyorum yanımda olmasını tekrar teklif etmek istiyorum. 😭
Petula Cansusuem bende aksine hiç birinde istemiyorum midesi bulanır tiksinir bişe olur uzaklaşır diye
gbyalcin Cansusuem ben de çok istiyorum eşimi yanımda ama başta ben girerim şöyle böyle yaparım diyen adam şimdi sen ağrı çekerken ben nasıl dayanıcam diyo 😅 napıcam bilmiyorum. Kuzenimin eşi girdi bi tek benim etrafımda ama o da normal doğumdu
Halimea Cansusuem benim babam anneminkine girmiş, sezeryana annem anlatır ;baban bayıldı diye annem söyler babanı kan tutuyo 🤦🏼♀️ Babama sordum baba niye bayıldın kızım vicdanım el vermedi karnını o şekilde görünce üzüldüm…
Aslhn12 Petula tiksinmez de ilk doğumum olacak af edersin doğururken okunmakta altlarına sıçanlar varmış bi de başıma gelir utanırım 😅😅😅😅
mommasBoys Petula kesinlikle bende istemedim bunda da istemiyorum evet belki desteği iyi gelebilir ama çok değişik duyguların yaşandığı bi an onda olumsuz bir hissiyat yaratmasını istemem herkes için geçerli değildir belki bazı erkekler girmek eşine destek olmak ister ama ben beni o durumun içinde görmesini istemem şahsen çünkü kaldıramaz da 😅 yerlere yığılır muhtemelen 🤭
Petula Aslhn12 ewet oluyo bende beni hiç bir şekilde görmesi taraftari degilim olmasida biseyi degistirmiycek ben doğurucam ben ağliycam oda üzülcek gerek gormuyorum kendi fikrim tabi
Ftmtrk Aslhn12 ahahahah ben de eşim doğuma girsin istiyorum çünkü sevgi bağı acıyı azaltır bana destek olsun istiyorum artık sıçsam da işesem de idare etsin 🤣🤣 Allah korusun Bi hastalık olsa altimi almak zorun da kalsa aynı olur normal bir zaman da sıçsam tiksinsin bisey demem 🤣🤣
somurtkankedi Aslhn12 hahaha en korktuğum şey doğururken altıma sıçmak herhalde 🤭🤣 çevremde yapan var çok güldüm kesin başıma gelir benimde 🤣
Carolina- Aslhn12 o olacak artık yapacak bişey yok doğuranların geneli s.çar ben de dahil 🙈 onu hissetmiyosun ama o an emin ol. O acıdan ağrıdan aklına bile gelmez utanmak. Zaten olağan bi durum utanacak bişey yok 🌸
Cansusuem Aslhn12 Ya evet haklısınız ama genelde başında oturtuyorlar normal de olsa sezaryen de olsa görmüyor doktorun tarafında değil senin tarafında oluyor. Ben utanmıyorum ayrıca doğum yapıyorum çünkü. Her yol mübah diye düşünüyorum 😁 . Eşimin de böyle bir şeyle karşılaşsak tiksineceğini düşünmüyorum
Arzuaksumom İşemeli sıçmalı ayin oluyor doğum odalarında eşiniz her şeye hazırlıklıysa zaten bu durum onu rahatsız etmez önemli olan normal doğumda kararlı olmanız ( bir aksilik omazsa) normal doğuma hazırlayın kendinizi eşiniz olsun yanınızda
Cansusuem Arzuaksumom Evet kesinlikle ne onu ne beni rahatsız etmeyecek bir durum. Çünkü çok özel bebeğimize birlikte kavuşalım istiyoruz. Normal doğuma çok hazırlıklıyım bebeğim de baş aşağı döndü ama plasentam marjinal durumda. 2 hafta daha bekleyeceğiz yerinden birazcık bile oynada normal doğum şansım var
Arzuaksumom Cansusuem hadi inşallah canım ben de eşimi istiyorum sonuçta göreceği şey onu neden rahatsız etsin ikimizin bir parçası sonuçta ve orada ne yaşanacaksa bebek için yaşanacak
DemetF Oyle buyuk bir anda canim cigerim hayat arkadasimi tabiki yanmda isterim. Biz kadinlar her turlu fiziksel ve psikolojik aciyi cekerken kocalarimiz da dayanmali tiksinmemeli o ana bizimle birlikte sahitlik etmelidirler bence.
Cansusuem Halimea Görmüş mü? Ben normalde sezeryanda görmüyorlar başında oturuyorlar diye biliyordum arada paravan oluyor hamilenin kendisi de görmesin diye yanıbaşında eşi oturuyor diye biliyordum