Gis [bilinmeyen] benim de plesenta onde. Bugun ayrintili usg vardi hatta bu yuzden yuzunun fotografini net alamadik. 20+4 um son 4 gundur hareketleri hissediyorum. Elimi karnima koyarsam hissediyorum ama. Onde yerlesimin hareketleri gec hissetmeme sebep olabilecegini doktor
Hannah [bilinmeyen] benim de anterior ve ben de son 2 haftadır net hissediyorum ama çok sık ve şiddetli değil. Dr da bana geç ve az hissedeceğimi söyledi. Yarın 25. Haftaya giriyoruz bu arada. Sizin kaç haftalık?
Hannah [bilinmeyen] zaten 28 dem sonra sayın diyorlar. Ben yurt dışındayım ve bugün ebeyle konuştum hareket takibini bebeğinin rutinine göre yap ve saymaya çalışma dedi. Çünkü karnımızda da oluşturdukları bir uyku düzeni varmış ve gün içerisinde belli saatlerde hareketlerini hissediyorsan anormal bir durum da görmüyorsan panik yapmana gerek yok dedi. Mesela benim bebeğim sabahları akşam üstü ve gece hareketli oluyor. Ben bu rutine göre takip edeceğim.
muhteriz Benim de aynı şekilde önde. Yarın tam 20 haftalık olacağız bugün ilk kez net bir tekme hissettim sanki Mısır patlıyor gibiydi
Pinkdreambaby [bilinmeyen] rahim bölgenizde yani göbeğinizin altında daha net hissedersiniz hareketini.. 27 haftadan sonra plesentanın normale döneceğini söylüyorlar ama sizinde öyle olmazmıymış 😟
Fatossahin [bilinmeyen] canim benimde ayni onde yerlesimli 31 haftaligim bende Baya hissediyorum merak etme birazda kilolu olmama ragmen disardan bile fark ediliyo
Gizemgizem [bilinmeyen] Benim oyle su an 35 haftaligim ve bebek hareketlerini hic cok hissetmedim ama gun icinde hissediyorum endise etmeyin
Gizemgizem [bilinmeyen] Benim oyle su an 35 haftaligim ve bebek hareketlerini hic cok hissetmedim ama gun icinde hissediyorum endise etmeyin
Gizemgizem Gudigudi Hayir plasenta previa sezeryan sebebidir. bu anterior durumu gayet normal arkada degil önde sadece. asagida degil.
Hannah [bilinmeyen] şunu söyleyebilirim ben de endişeleniyordum ama hareketleri gittikçe daha net ve hissedilir. Emin’im zamanla artacaktır. Şimdiden elimi karnıma koyduğumda alttan vuruyor ve vuruşu elimi oynatıyor 😊