Düşük sonrası doktorum molcef( antibiyotik") verdi 5 gün düzenli olarak kullandım.
Sonrasında vajinanın iç dudakların içe dönük kısmında kaşıntı başladı 4 gündür devam ediyor.
Prospektüsü okuduğumda en belirgin olmayan yan etkisi genital kaşıntı ve vajina iltihabı yazıyor.
Öncelikle düşük sonrası regli oldum pedden kaynaklı diye düşündüm ama temizlendikten sonrada kaşıntı devam etti.
Şuan ilacı kullanmayı bıraktım , elma sirkesini biraz ılık su ile karıştırıp temizliğimi yapıyorum ama benim gibi bu durumu yaşayanların tavsiyesi var mı ¿