merve100 Aaanneeyiiim bende kendisine gidiyorum ama randevu almada zorluk çektim bu ay sadece ona değil hepsine , genel bir yoğunluk Ya da acil ameliyatları çok olduğunu duydum .
Elffffff Ben bir kez gittim kısa baktı ama beğendim konuşuyor şakalar yapıyor bu ay yine randevu aldım normalde özele gidiyorum ama bi de ona görüneyim dedim
Aaanneeyiiim Elffffff anladım canım ben memnun kalamadım üç kez randevumu iptal etti 37 deyim çatı muayenesi olmadı iki aydır kan idrar testi istemiyo ultrason görüntüsü vermiyo deli oldum yarın kontlm vardı iptal oldu ayın 17sne atiyo e benim de günüm geniş oluyo napicami şaşırdım
Elffffff Aaanneeyiiim dediğim gibi bir kez gittim o da şeker yüklemesi için devlette sıra bulmak gerçekten çok zor özel yine biraz daha iyi oluyor randevu konusunda
Mery103 @Aaanneeyiiim Kendisini bilmiyorum ama eşine gidiyorum Tuğban hanima memnunum ama bu sıra randevu bulamıyorum