Birumuteses29 Bende kiwi aldım bugün a101 in sitesinde 120 tl şuan yorumları baya iyiydi diğerleri aşırı pahalı geldi bana
Htcnaz Birumuteses29 ben kaçırdın mallesef stoklardaki ürünlerini baktım tam onaylıcam ürün stoklarda kalmamaktadır yazdı hemen çabuk tükeniyor ve çok güzel marka iyiki kaçırmamısınız kimbilir bir daha ne zaman stoklarda olur…
Htcnaz Birumuteses29 trendyolda aynen çok pahalı keşke gelse aralık ayına kadar… Tekrar hayırlı olsun rabbim hayırlısıyla güzel doğumlar nasıpetsin
Htcnaz Birumuteses29 allah nasip ederse evet 27.28 gibi normal doğumum ama ben sezeryan olucağım için doktrum ortasında alırım dedi 37.38 gibi maximum sizinde aralık ?
Htcnaz Miraycaner evet oda hem biberon olarak hemde süt sağma olarak çok güzel ama imkanlar bazen el vermiyor mallesef teşekk0r ederim
Birumuteses29 Htcnaz benimde aralık inşallah normalde 24 haftalıgız ama bir hafta geriden geliyomuş 23 cıktı ultrasonda kilosu 530 gr az geldi galiba
Cansel54 Acelya-nn mochiyi öneririm diğerleri gibi acıtmıyor asla hemde onlardan iyi süt çıkarıyor bebek emiyor gibi çekiyor çünkü e bebekte mevcut
Htcnaz Betusss10 mallesef a101 in stoklarında yok trendyolda var ams pahalı google kiwi süt sağma makinesi trendyol yazın çıkar karşınıza