ahemsiree Merhaba anneler. Sayılı hafta ve günlere girdik Allah’ın izniyle. Genital bölge temizliğinizi doğuma ne kadar kala yaptınız?
Buyuyoruzannecim1 ahemsiree her dusa girdigimde alıyorum almaya calisiyorumda denilebilir gunu birlik giriyorum
Nihal42- ahemsiree 15 eylüle gün aldım sezeryan için 12 eylülde yine yaptırıcam. En son 25 ağustosta yapmıştım
Ayseonay ahemsiree her duşa girdiğinde temizleyebilirsin miniklerin işi belli olmuyor ☺️ Ben öncesinde lazere gitmiştim öyle çıkmadı tek tük olanları eldivenle aldım doğuma kadar çıkmaz insallah 😁
Bir_tospik_beklerken ahemsiree kuaförden bildiriyorum 😄 her an olabilir diye haftada bir ağdaya geliyorum
ahemsiree Buyuyoruzannecim1 jilet veya eldiven kullaniyorsunuz aldığım kadarıyla. Ben ağda yapmayı düşünüyorum lohusalikta da rahat edebilmek için
nevamm1 Buyuyoruzannecim1 nasıl görüyorsunuz göbekten benim daha 26 haftalık olmasına rağmen eğilip göremiyorum o tarafımı biraz eğilince karnıma ağrı giriyor agda olması içinde uzaması lazım ben uzatamiyirum agdalik 😔
ahemsiree Ayseonay agdayla yapılan temizlik her duşa girdiğimde yapılır mı sizce😁 evet belli olmaz son 30dayiz bakalım son 15te falan yapmayı düşünüyorum eğer bebiş izin verirse hem lohusalikta rahat geçer
Ozlmyldrm Ayseonay bnde lazere gittim 1 yıl boyunca ama hamile kaldıktan sonra bıraktım yine aynı eskisi gibi oldu
Zehrayenianne Ayseonay bende lazere gitmiştim gebeliğin 16. Haftasına kadar hepsi geri çıktı şuan hepsi geri çıktı dünya da para döktüm lazere 😢😢
EylulHifaa Bir_tospik_beklerken ağdanın bir zararı olmuyor mu acaba ve siz şuan kaçıncı haftanızdasınız
ahemsiree nevamm1 bu zamana kadar makinemin kısaltma başlığıyla yaptım hep. Doğuma yakın ağda yapmayı düşünüyorum, göremiyorum aynayla kendime yardımcı olmaya çalışıyorum😄
YuvarlanamayanPandaa nevamm1 canım karşına ayna asıp yada koyabilirsin ayakta aynadan bakarak çok rahat edersin
Buyuyoruzannecim1 nevamm1 agda yaptirmak icin uzatmak gerek ben temkinli yaklasmaya calisiyorum son haftalardayim zaten goremiyorum ama saga sola ugrasarak almaya calisiyorum
Merkun ahemsiree ben her duşa girdiğimde temizliyorum. Hamileliğim boyuncada öyleydi ne zaman ne olacağı belli değil çünkü :)
ahemsiree Merkun hamileliğimin başından bu yana bende öyleydim ama lohusaligi da rahat geçirmek istediğim için ağda düşünüyorum bakalım zamanlamayi tutturabilcek miyiz
Beyzabcr ahemsiree 36 da gittim agdaya.suan 37yim 39 da gitcem bide zaten düzenli gidince cok cikmiyor eger daha erken veya gec olursada olsun napim gidemem kasiyom kendimi😁
EsmaVera ahemsiree doktorum 37 den sonra aldır en fazla doğurursun dedi👾🤣 önümüzdeki hafta doğuma hazırlık olarak ağdaya gidicem