ggozdee Kızlar 20 haftalık kız annesiyim ama isim arayışı içindeyim Fikri olan yazabilir mi ? Siz neler düşünüyorsunuz :) ( Asya şimdilik aklımda olan )
Ozlemcyln ggozdee kızım olsaydı adını ayliz ver koyucaktım çok hoşuma gidiyor anlamlaroda çok güzel vera kuranda da geçiyor
prensesannesiiiiii Ben peruze koyacağım yanına ek isim düşünüyoruz erva en son düşündüğüm isim bu sizce peruzenin yanına ne yakışır
3bebekannesiii ggozdee prensesimin adı öykü olucak inşallah diğer kizimin adi da asiye ravza fikir olur
prensesannesiiiiii ggozdee 😀kayınvalidemin ismi eşim 3 yaşında annesini kaybetmiş o istedi bende kıramadım