Ceysii01 ben a negatif eşim b pozitif. Kan uyuşmazlığı var zaten. Doktor kanaman olursa erken iğne yapacağız olmazsa 28. Haftada yapacağız dedi. Kanamam olmadı 28. Haftada kan verdim sonuç negatif çıktı. Kalçadan iğne oldum. Bi sıkıntı olmadı. Doğumdan 72 saat içinde bebekten kan alcaklarmış onum sonucuna göre 1 iğne daha olacakmışım. İlk çocukta sıkıntı olmuyormuş. İkinci çocukta hücreler bebeğin bağışıklığına saldırdığı için iğne önemliymiş