Mrv1234 Kizlar nasipse 3 kizim olacak ismini ova koymak istiyorum nasil sizce diger kizlarimin ismi asya ve alya
DerinMavii Mrv1234 bence ileride şikayet edebilir diye düşünüyorum diğerlerinden çokta ayırmayın evet arya ismi çok uyar
Cns34 Mrv1234 benim beğendiğim isimler arasında bence herkesin koyduğu standart isimler yerine bu daha kendine has bi isim ben sevmiştim ama başka koydum
ilkgebelik123-_ Uyumlu olsa Ada da çok güzel isim 7.kogustaki mucizeden mi esinlendiniz benim çok hoşuma gitmişti ama ilerde sıkıntı çeker gibi