Tuliy5 Mom51122 Burçe kesinlikle. Çok zarif, farklı bi isim 💖 Umay’ın tanrıça ismi olması hoş değil bence.
ismhn32 Komşumuzun kızının ismi Burçe.begeniyorum kızı da çok sevimli Arkadaşımın kızının ismi de Ülküm Umay.tek Umay yerine 2isimli daha güzel sanki