ilkgozagrimhavinim Kızlar sağlık ocağında tahlil yaptırdığımızda sonuçları labim sonuçtan öğreniyoduk önceden barkod numarasıyla. Şimdi o değişti dedi hemşirem. Melis sonuç yazıp çıkan siteden öğrenicekmişiz. Ama bi türlü beceremedim. Hiç deneyen var mı?
Zeyyyn ilkgozagrimhavinim bence siz gene eski sistem olarak barkod numaranız varsa ordan bakın sizin bulunduğunuz yerde o sisteme geçmiş olabilir ben hala halksağlığondn bakym
Bebek4545 ilkgozagrimhavinim Geçen bende yapaamdim. Hemşire göremezsin yeni sisteme gideceğiz çalışma var ben sana atarım dedi o attı sonuçları bana
ilkgozagrimhavinim Zeyyyn işte barkod var ama eski sistemden bakılmıyor. Başka bi isim söyledi. O sayfayı da bulamadım
ilkgozagrimhavinim Aybuss bunun yalanı mı olur arkadaşım😅 deli miyim oraya düşerken başka yollar arıyım. Tövbe.