piremsesce %80 civarında artmış ama illa iki kat artar diye bir şey de söyleniyor ya ondan ister istemez biraz evham yapıyorum. Ama bilimsel olarak %66 üstü artış da normal olarak kabul ediliyormuş. Çok teşekkür ederim. Salı gününe randevu bulabildik. Bir de memlekete geldik başka bir doktora gidicem. Çok dua edin lütfen sağlıklı sıhhatli bir şekilde devam ettirelim süreci dua edelim birbirimize.💕