Bugün ilk doz aşımı oldum 32+3 haftadayım son yükselen vakalardan sonra Delta, Delta plus derken olmanın doğru olduğuna karar verdim eşim avm de çalışıyor ve hamilelikte atlatanlarla ilgili kötü haberler görünce korkuma yenik düştüm umarım doğru kararı vermişimdir içimi rahatlatamıyorum 🤦♀️