Kızlar sakın ama sakın bu sayfadan ürün sipariş etmeyin eden varsa bana yazabilirmi okadar terbiyesiz müşteriye nasıl davranılır bilmeyen bir sayfa emzik zinciri yaptırmak istedim oğlum için isimli konuştuk şu şu şu olcak dedim kapıda ödeme yok dedi tamam havale yaparîz dedim önce para yatması lazım yapmamız için yoksa atolyesi başlamıyomuş yapıma 80 lira dedi kargo dahil 90 lira yatırdık tek hemen yapsında yollasın diye detay soruyorum cevap yok yapılcak kısımları anladınızmi diyorum istediginiz gibi yapılır diyo para para para diyo tuttuk yatırdık yatırdıktan sonra demesinmi isimli zincirlerde fiyat farkı oluyo dengesiz her detayî sordum ağzından kerpetenle laf alıyorum görüyo cevap yok vesayre saydım sayıştırdım dalgamı geçiyosun diye iban atın paranızı geri yatırcam dedi yolla paramı yapma dedim heryerden engellemiş 1 haftadır paramı yatırmadı uğraştık şerimizle aldık siz siz olun sakın o sayfaya yaptırmayın yapmadıği hakaret kalmıyo bide üste çıkıyo taşınıyomuşta çocugu varmışta bende yazdıklarıma cevap beklemişim taşındığını ve çocugu oldugunu sanki babamız kızıda bilcem insanla dalga ğeciyo rezil edicem sayfasını bir haftadır hamile halimle girmediğim sitres kalmadı çok beğenmiştim hevesimi içimde koydu o yüzden hakkım zerre helal deyil paramı aldığıma şükrediyorum 😠😠🧐