eminergunn soyledigim herşeyin arkasındayım
Siz üstelik bir eczaci olarak "bu daha iyidir bu en iyidir" diyerek ürünü pazarliyorsaniz bu elbette daha fazla kar elde etmek içindir.
Ne de olsa ikimizde biliyoruz ki bu tip ürünlerin karlılığı ilaçtan daha fazla
Bu acıdan bir eczacı olarak sevmeniz çok normal
Kim olsa kar edeceği ürünü severdi