Doktorum aşı olmamı önermişti, korkularım vardı ama oldum. Corona olmak daha çok korkutuyordu. 1 gün geçti üzerinden yan etkisi sadece bel ağrısı gibi uykumda bıçak gibi saplanıyor ayağa kalkıyorum geçiyor. Sizler de yan etki oldu mu sevgili anneler🤎