Hellobaby2 Deserya22 benim bebeğim 3 aylık olacak canım, çok kullanışlı birşey sürekli onda uyutuyorum. Markası modeli önemli değil bence
Ekim21 Deserya22 canm kullanisli ben anadizi aldm moje marka hem ana kucagi hem minik besik gbi yan sallaniyo sanitleynce baska odada yaninda ytirirsn yada arabyla biyere gdnce gotrursn yatar yani bn cok begendm daha kullanmadk minigm dognca insallah
mommasBoys Deserya22 kesinlikle al derim eli ayağı oluyor insanın valla, oğlumda kullandım hemde baya büyüyene kadar sonunda kırıldı öyle attım 😅