Gizem5901 momysss bende bilmiyorum agır geliyormuş cocuklara diyorlar ama cok güzel bir isim bence :(
lavininannesii Gizem5901 hahahah bu da iyiymiş😂😂işte böyle yapa yapa isimsiz bıraktılar kızımı 36 haftalık olduk hala isim yok😂
momysss lavininannesii valla hiç takma kafana ben ya vera yada arya koyucam ne istiyosan içine ne siniyosa onu koy her ismin bi ağırlığı var ama önemli olan anlamı anlamı güzelse sorun yok bence
momysss Gizem5901 bence çokta inanma boşver biz koskoca internette bulamıyoruz o kız nerden görmüş.. ve ben vera isminin her yerden incelenmesini analizini okudum araştırdım kötü bişeye denk gelmedim
lavininannesii momysss taktım bi kere işte soğudum o isimden🙄 inşallah içime sinen bi isim bulurum doğurmadan😂
momysss lavininannesii bu arada bizim cinsiyette belli değil ben kendim kız ismi bakıyorım hahaha erkeğe hiç isim yok😁
lavininannesii momysss ohooo yolunuz daha uzun ama daha çok var diyip savsaklamayın sonra isimsiz kalmayın 😂
Kksll Gizem5901 o Vera değilde Berra ismi belki bir karışıklık olmuştur anlasilmada berre ve Berra ismini önermiyor zamanında bu isimde olanların isimlerini değiştirmiş hatta kızı Zeynep’in ismi berre imiş Zeynep yapmış
Melogurumi Benimde kızımın ismi eylül vera bence gayet güzel bir isim tabi eşim tek vera istemediği için iki isim koymak zorunda kaldık 🤭
Ceri5 momysss rüyamda vera ismini görmüştüm hiç duymadan araştırdım kız ismiymiş o yüzden oğluma koyamadım ama çok güzeldi rüyam 🌸
rsm_0026 momysss bnde ecmel vera koycaktım çok begeniyorum ama sonra kısmeti döndü bşka isme tavsiye ederim cnm