3 hafta önce detaylı ultrason a girdiğimde hiçbir sorun saptanmamıştı . Bugün kontrole geldiğim hastanede Zeynep kamil hastanesinde plesanta nın yaşlandığı görüldü . Şuan 23+4 haftalık hamileyim. Erken doğum riski oluştuğunu söylediler. Çok morelim bozuldu . Benim durumumda olup sağlıkla bebeğine kavuşan varmı yada neden kaynaklı olabilir bu durum geçiyor mu acaba yardımcı olurmusunuz bilgisi olan çok morelim bozuldu 😔