Kızlar 31haftalık hamileyim
2.gebeliğim oğlumu maksimum 10dk kucağımda taşıdım (14)kilo ondan sonra ağrı başladı belimden alt karnıma vuran gece uyurken de dönmekte güzlük cektim bek ağrısı ile uyandım yeniden enfeksiyonum vardı kesildi altıma kaçırır gibi su oluyor iç camaşırım az önce pijamamı giyecektim tek ayağımı kaldırdım kasıklarımda yoğum ağrı oldu sizce bi sıkıntı varmıdır çok stres yapıyorum kayınvlidemlerin yüzünden köye geldik hastane 2saat uzaklıkta onada gidince acil değilse doktor gelmiyor evine gidince aşırı sinir ve stres yapıyorum oda etkilemişde olabilir mi