Gulsah1616 Kızlar dört gündür göbeğimin sadece bir yeri sert olmuş ve çok ağrı yapıyor , asla hareket edemiyorum .27 . Haftadayım. Doktora gittim bir sıkıntı görünmüyor dedi ama bence bir şeyler var. Sizde de oldu mu ne yapabilirim 😔
ysmntrhn Gulsah1616 magnezyum almıyorsanız eğer en büyük kasılma sebebi buymuş. Sabah akşam magnezyum aldım 2.günden sonra göbeğim yumuşadı. Günde 1 şişe sodada icmemiz gerekiyor.
Zeyyyn Gulsah1616 benimde öyleydi sadece artık geceleri bazen oluyor doktora dediğimde yalancı kasılmalar olduğunu söyledi magnezyum içiyorum yürüyüş yapıyorım eskisi gibi olmuyor
Gulsah1616 ysmntrhn ben soda içiyorum hergün ama doktor kan ve idrar tahlili aldı sadece Demir ve d vitamini kullanıyorum düzenli olarak. Magnezyum eksikliği bu tahlillerde çıkar mı
Gulsah1616 Zeyyyn benim sertlik sürekli var ama dört gündür hep aynı yer şişik ve sert. Hiç inmiyor o yüzden biraz korktum. Eve düne kadar sancı ve kasılmalarım daha çok şiddetliydi bu gün sancım tok ama sert olan yer çok ağrı yapıyor. Kendimi dik edip yürüyemiyoruz bile. Resmen batıyor gibi. Bebeğin hareketleri de eskisi kadar değil. Acaba bebek yanlış bir pozisyon almış olabilir mi diye düşündüm ama bu ultrasonda çıkmaz mıydı