yigitegenin_annesi Bu postu iki keredir açıyorum bayılıyorum bu meyve sebze postunna😄🙂biz şalgam olduk23+2
MugeninNefesi Halimea biz de 32+3 ama kereviz olduk biz de kızımla demek ki farklı olabiliyor aynı haftalarda 😊
Zehrayenianne SerraveAnnesii ben 10. Haftalarda bakıyordum 30 haftalıklara nasıl olur ya diyordum pat bi baktım 30 olmuşuz zaman çabuk geçiyor ☺️☺️☺️
cidolila yigitegenin_annesi kavun 🍈 ama bu gece değişiyoruz 35+0 olacagız merakla bekliyorum hangi meyve olacagımızı