Seda4435 Ben 6haftalik hamileyim ama hamile kalmadan öncede beyaz beynir gibi akıntım vardı suandada aynı şekilde akıntım var bunun sebebi nedir bebek için sorunu olurmu acaba bı fikri olan varmı şimdiden teşekkür ederim
Mlkbrn Seda4435 bende 10 haftalığım bende de hala akıntı var korkuyorum da Karantinadayım doktora da gidemiyorum
Gizemmihra Seda4435 çok normal endıse edecek bısey yok ben 14 oldum hala ara da akıntım oluyor arkadaşım 17 haftalık onda da beyazımsı akıntı oluyor hatta bugün idrar vermiş hiç bısey çıkmamış
Seross10 Seda4435 Benimde beyaz ya da sarı oluyor doktorum koku yanma kaşıntı yoksa korkma dedi kaç defa idrara bakıldı sorun çıkmadı çok şükür enfeksiyon olmadı hiç suyu bol içiyorum haftada 2 gün falanda sirkeli suyla yıkıyorum bölgeyi
Seda4435 Seross10 ecemcee Gizemmihra Mimik Mlkbrn hepinize teşekkür ediyorum içim rahatladi biraz daha endişelerim vardı kalmadı 🤗
Nilgun75 Seda4435 peynir gibi kesik kesik ise ve kasinti yapiyorsa mantar,ben hamileligimîn basindan beri cekiyorum