Arkadaşlar 5 gün önce test yaptım pozitif çıktı gebelik belirtileri vardı bu gün doktora gittim 10 gün gecikmem var doktor alttan ultrasonla baktı doktor keseyi göremedi tip adında endometrium bir şeyler dedi rahim demek sanırım kalın dedi yanında ki hemşireye kan testi aldı varmi böyle bir şeyle karşılaşan ne olabilir sizce korkuyorum