Saadetgul Oğluşumuz oluyor 🥳🥳 keseye göre çoğu kişi erkek tahmini yapmıştı öğrenince yaz dediler nerdesiniz kızlarrr 🥳🥳
Sedadefne01 Saadetgul Öncelikle hayırlı olsun Allah bağışlasın. Bu kese kaçıncı haftada ki görüntüsü acaba .
[silindi] Sedadefne01 Fotoğrafta 7h 6g gözüküyor ama adet tarihi mi ulturosana göre mi onu okuyamadım ☺️
Expecting Nasil erkek dediler acaba? Kesenin bir tarafi biraz yukari dovru sivri oldugu icin mi? 🙈ayy hic anlayamiyorum bana gore hepsi ayni gorunuyor😹
Sedadefne01 Expecting kese fasulye gibi görünüyor ise erkek diyorlar sanırım genelde o şekilde okuyorum