cokbilmis Kızlar 18+2′yiz. öğleden beri boğazımda bi acı var. Sanki hasta olacakmışım gibi (soğuk suyu içmez olaydım) ne içebilirim. Gebelikte ne zararsızdır ? Sıcak bir şeyler falan hani
Klp Ben sirkeli suyla garra yapiyorum suan bende oyleyim iyi geliyor bide benm kronik faranjit var kotu olursam hastanelik yapiyor sirkeli su iyi geliyor daha oncede bu sekilde iylesrirdim kendimi