Susamtanem2 Kızlar 19. Haftada çok ağır geçirdim 10 gün falan sürdü ameliyat dedi Dr olmadım şimdi 36 dayım ve yavaştan kendini belli etmeye başladı yediğim baharatlı biseyden mi yoksa bebek mi baskı yaptı bilmiyorum sizde oldu mu neler yaptınız
-Zeynepakms- Susamtanem2 Baharatlı gıda tüketiyorsan ondan olabir bide bebekte büyüdüğü için hepimiz o haftalarda aynı sorunu yaşıyoruz 34 düm bende sabahları kaysı yiyip bol su içiyorum iyi geldi bana bidene istiyorsan
Susamtanem2 -Zeynepakms- canınız istemesin durdum durdum tam son haftalar çiğköfte yedim bende kabızlık yok sanırım bebek ya da o yaptı
Hellobaby2 Canım normal doğum yaparsan çok zorlanırsın doğumdan sonra. Benim doğum dikişlerimden çok basur mahfetti. Dedim keşke doğumdan önce aldırsaydım
Susamtanem2 Hellobaby2 bilmem mi ilk doğumum normal oldu 6 ay resmen çektim 😬 normalmdofum ağrısından beter bı ağrı ama sezeryan olup kabız olursam yine aynı ağrıyı çekmek zorunda kalacağım
-Zeynepakms- Susamtanem2 İnsanın canı çekiyor bende epeyi süre yemedim eşim çok seviyor o yiyince canım çekti aşırıya kaçmayacak şekilde yedim bende🙈😊
Susamtanem2 -Zeynepakms- bı durum yedim bilmiyorum ki üstünden 3-4 gün geçti o mu yaptı ondan da emin değilim