Esrakin Sonunda 24 haftalık oldum ve raporu aldim kizlar darisi sizlere Insallah evde yatmak gibisi yok bence 😊
marbling10 Esrakin hayırlı olsun tam gününüz nedir? beyan ettiğiniz günden itibaren mi izinli sayıldınız?
Esrakin marbling10 Cok tesekkur ederim cnm tam 24 haftalık oldum bugun rapor verdi 24 haftalik olduğuma dair doktoe bende onu is yerinin insan kaynaklarina verdim
EY123 Nymphadoraa 24.haftadan itibaren ibaresi 23+0 için de geçerli değil mi sonucta 24. Haftaya girmiş oluyorsun artik
Nymphadoraa EY123 ben ve çevremdeki herkes 24+0 da aldı ve idari izne ayrıldı. Kurumumdan da istenen bu şekilde
Esrakin Nymphadoraa Canım bende insan kaynaklarina kagidi verdim seni ariycam evrak geldiginde dedi ne demek istedi anlamadim ama yarindan itibaren ise gitme dedi ne evrağı gelicek anlamadim
mathematician EY123 o zaman bilmiyorum ama raporu alırken 24+0 olup 24.haftayı tamamlıyoruz, izin bitiminde de 32+0 olup 32.haftayı tamamlayıp 33.haftada işe dönüyoruz diye biliyorum, doktorum 24.hafta bitiminde çağırdı beni raporu vermek için🎈