28+4 Ken kanlı sümüksü bı akıntı geldi doktorum istiraat verdi 3 gün sonra yine gelince doktorum gel bakalım dedi gittim açılmam yok ama kanlı olmasa da sümüksü kıvamda akıntı devam ediyor ilke göre daha az geliyor şuan 29+5 oldum sabah akşam progestan kullanıyorum vajinal yolla böyle erken nişanı gelen ama erken doğum yapmayan var mı ?