kelebekimm benimde 2. Gebeliğim Şubat başı gözüküyor , hareketlerini hissediyor musunuz ben sanki hissediyorum diyorum ama yanılıyorum gibi geliyor bir de gün içinde uzanıp dürtüyorum tepki yok bazen de birşey kayıyor gibi . 2. Gebelikte erken hissedilir demişlerdi ama yine 20. Haftayı bulacak gibiyim :)