Nazz_ Merhaba kizlar tam 8 haftalik hamileyim düşük tehlikem var bir haftadur evde yatiyorum bugün biraz yürüdüm markete gittim eve gelince kasıklarımda ve belimde siddetli bir agri var basina gelen varmi lütfen yardim edin bebegime bisey olmaz demi?
cennetomrummm21 Nazz_ Cnm Yürümemen Lazımdı Bebeqin İçin Ama İnşallah Allah’ımın İzniyle Bişey Olmaz 🙏
Zeyyyn Nazz_ birşey olmaz ama dikkat edin 20 gün yattım tuvalet yemek yapmak dışında hiç kalkmadım biraz dikkat ettiniz mi riskiniz kalkar inşallah
Denizz33 Nazz_ allahın izniyle hiç bişey olmaz dua et sakın ilaç içme canım parol dahi içme uzan o senin adet döngün günü olunca da çok şiddetli ağrıyor
Mom3834 Denizz33 bence siz Allah aşkına sağlık alanında tavsiye vermeyin :) @piremsesce niye parol bile içmesin mesela ?
Denizz33 Denizyildizii çok ağrı olursa doktorlar 1 tane parol içe bilirsin der hep ben onuda içme diyorum bunda şaşıracak ne var onu anlamadım
Denizz33 Denizyildizii hayır tabiki de hamileler çok sancı çekince ağrı olunca doktor parol yazar ve çok dayanılmayacak şekilde ağrı olursa 1 tane için der bende diyorum ki kızın düşük tehlikesi var hiç içme o ağrıyı çek diyorum uzan diyorum parol düşğge sebep değil tabiki
B-Y94 Nazz_ kuzucum sakin ol sakinnn. Canım senin tehliken varsa neden gidiyorsun kanmaan lekelenmen var mı
Denizyildizii Mom3834 Ay ne dediğini de anlamadım. Düşüğe mi sebep oluyormuş diyorum hayir ama içmesin diyor 🤷♀️
Mom3834 Denizyildizii başka postta enfeksiyon kapmanın iyi oldugunu bebegin bagısıklıgını arttıracagını söyledi 🙈
Nazz_ Kizlar doktoruma sordum ama cevap vermedi agrim hala gecmedi şükür kanamam yok adet sancisi gibi giriyor hala doktoruma sormadan da zateb agri kesici kullanmam ama lutfen sakin olun
Mom3834 Nazz_ yok yok konunun sizle ilgisi yok, biz bu hanımefendiye doktor oldugunu iddia edip saçma sapan öneriler verdiği için her şeyine kızıyoruz 😂
Civcivim000 Mom3834 ne😯ben boşuna korkmuşum o zaman hem idrar yolu hem vajinal enfeksiyon bebeğe bişey olursa diye ilaç falan boşuna kullanmışım doktor önerisiyle tüh🤷♀️
Denizyildizii Mom3834 😳 Ciddimisin. Bide doktormuymuş. Ne doktoruymuş ay bilelimde denk geliriz falan