Anneler ve anne adayları grip nezle gibi bişiy oldum. Bugün başladı ve ilerlemeden kurtulmak istiyorum. 37. haftamdayım böyle doğuma gitmek istemiyorum herşeyi de içemem malum 🤷🏼♀️
Bildiğiniz etkili yapabileceğim tarif ve uygulamaları öneri olarak alırım 💁🏼♀️
Bide dualarınızı eksik etmeyin 🤲🏻