honeyland Minikmucizembenimmm 30 +1 2063 gram doktor sadece iri bebek dedi bu haftalar sizin bebişin kilosu kaçtı
Yaseminbzdml 34+2 de 2 200 . Haftası ıle uyumlu olduğunu söyledı doktorum. İnşallah normaldir. Bana az nı acaba diye düşündürdü ama her bebek aynı degıl sonuçta 🤷🏻♀️
bilnazo68o Yaseminbzdml bizimde aynı sizle. Benim ilk oğlum da minyon du buda öyle. Ben 3 kilo doğarsa iyi diyorum. Balık yağı yazdı bana ceviz kuruyemiş falan ye dedi
Minikmucizembenimmm tcasl bizimde aynı sayılır şuan doktor iri diyor korkuyorum biraz sizin doktorunuz olumsuz konuştu mu bu konuda
Parla_ Minikmucizembenimmm benim de 34 haftalık ve iri dedi doktorum. Olumsuz konuşmadı ama baş aşağıda dönmüş erken gelmek durumu olabilirmiş
tcasl Minikmucizembenimmm karın çevresi geniş şeker tahlili yapalım dedi açlık tokluk yaptırdım bi sorun çıkmadı 🤷
MelH honeyland bizimde 29+2 de kontrolümüz vardı 1862 Gr boyunda 44.3 cm iri olacak dedi kafası büyük olacak dedi güldü başka bişey demedi bnim gebelik şekerim de var keşke daha açıklayıcı olsalar çünkü endişe ediyorum normal degilmi diye😏
Yaseminbzdml bilnazo68o sağlıcakla alın inşallah kucağınıza bende kullanıyorum balık yağı inşallah sağlıklı olsunlarda kiloyu alırlar 🤲
honeyland MelH al benden de o kadar yani net birşey demiyorlar bende teredüütte kalıyorum bu sefer acaba fazla mı acaba birşey mi var Allah sağ Salim kavuştursun evlatlarımıza 🙏🥰
Esrujj 34+6 2709 erken doğum tehlikem var şuan doğum kanalına girmiş. Kilosu nasıl ki küvöze girer mi acaba