Defnemom 31+1 haftaligim dünden beri vajinamda bi ağrı var sadece orda başka hicbiyerimde ağrı yok bebek hareketleri normal neden oluyor acaba başınıza gelen var mı
Kbrayank Defnemom benimde çok afedersiniz idrar yaptığım yer ağrıdi bu sabah idrar yaparken anneme sorunca annem dedi aşağıda taşıdığın icin dedi çocuğu teyzem dedi doğum yapcan🤷🏻 çocuk aşağı baskı yapıyor ondan
Aybuss Benim de arada sırada gelen ağırım oluyor vajinam acıyor 3 veya 4 saniye kadar kısa sürüyor.. Doktorum da Almanya da 🙄
marbling10 Defnemom olabilir evet ben de uzun süre ayakta durumda kasılma yaşıyrum uzanıp dinlenin biraz