pnrztrk Tansiyonum düşük olduğu için doktor ağızdan değil fitil olarak kullanmamı söyledi ama denedim ve başarısız oldum sanırım koyuyorum ama çok ittiremiyorum vajinusmus problemimde var rahime ulaşır mı yinede bilgisi olan var mı? Çok korkuyorum🥺😞
Meduygu pnrztrk bende çok kullandım fitil olarak işaret parmağımın yarısına kadar itip bırakıyorum yarım saat kalkmazdım.. sonra vücut fazlasını akıntı ile atıyor zaten
tazeannecik1 pnrztrk Canım bende ilk yaptığımda zorlandım sonra yattım yatağa dizlerimi kaldırarak yattım ayaklarım yerde yani belimi kaldırdım hafif işaret parmağımla ittim sonra tuvaletini tutar gibi 3 sn falan sıktım kendi kayıyor sonra zaten
Nilufar_1996 pnrztrk gece yatmadan önce kullanın hep. Biraz ittirin tek kullanımlık eldiven varsa onlardan kullanın.
Meduygu pnrztrk biraz ittirmen lazım yoksa bütün olarak düşer bi kere başıma gelmişti çünkü.. derin nefes alarak yapmaya çalışsan biraz alışırsın 24.haftadan 38 e kadar kullandım bugun bıraktım zorluyor biraz ama mecburuz
pnrztrk Meduygu anladım bende 14+0 dayım henüz dün enfeksiyondur diye acile ağrıyla gittim kasılmam varmış meğer Allah hepimizin yardımcısı olsun😞