Dilanser Çok tatli kacinci haftadasiniz biz daha 11. Haftadayiz bizimde cinsiyet belli degil cok sabırsızım😁
momysss Dilanser ayy bizde 11. Haftadayız kaç günde bir doktora gidiyorsun ikili test yaptırdınmı ben sağlık ocağına bile kayıt yaptırmadım
melike3452 momysss 8 haftalıkken gitmiştim bugun 12 olduk 3 hafta sonra çağırdı cinsiyet kesinleşir ozmna a diye cnm