Dilaraa1 Kızlar 10 hafta bitecek göğüs agrim hiç geçmedi yürürken bile cok aciyor iyice sistiler. Bunlar normal mi bi sorun yoktur dimi 😶
Kiki-riki Dilaraa1 normal birinci trimester da şişiyor ikincisinde her konuda rahatlıyorsn üçüncüsünde yine sıkıntılar basliyoo
Kiki-riki Dilaraa1 eşime ağlıyorum öbür boyu böyle kalicam diye mutfak kapısında kusuyordum öyle bir bulantıydi şimdide 30 haftalık olduk kabızlık la mücadele ediyorum anne olmak çok zor
Dilaraa1 Kiki-riki anne olmak gerçekten zormuş hakları ödenmez. Kabizlik bende şimdiden var senin yine az kalmış canım dayan :)) Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin