Kizlar Anıl ismi nasil sizce? Esim illa Anıl olsun diyor. Kötü bulmuyorum hatta esimede ben söyledim bu ismi ama tam anlamiylada icime sinmiyor. Baska isimde bulamiyoruz secenekler sunsamda esim yanasmiyor. Sanirim biraz “evet cok güzel bayildim kesinlikle koy” gibi seyler duymaya
ihtiyacim var 🤣🤣 siz nasil karar verdiniz 😩