İç çamaşırıma dün akşam dokundum nemliydi pijamamda öyleydi biraz . Bu sabahta nemli gibi geldi . Peçete koydum biraz bekledim peçete kuru ama . Bilemedim aminyon sıvısı sızması nasıl bir şey öyle bir şey olsa nasıl anlarım ? Çok korkuyorum doktor kontrolüme çok var . Buradakiler randevusuz bakmıyor en yakın randevu kaç hafta sonraya var. Bir akıl verin bana